Älskar dig med Sötis!

Hallå! ;)
Såg en störtskön kommentar från någon liten stackars sate som är så jäkla korkad! Helt seriöst asså...hahahaha
så här står det:
-
"men klart du inte får killar? kolla på dig du e så jävla ful å skarrig! dom killarna ja har pratat med från ballingsnässkolan fick dig i naken på 5 sek! allihopa. HORA! du e ful å äcklig." //Anonym
-
oooo buhu va ledsen jag blir!
-
SVAR:
haha jag får absolut inte killar, jag är skitful och "skarrig" (DET ÄR INTE ENS ETT ORD DITT SÄR!), Lillen har pratat med killar från min gamla skola, (shit va coool du är som vågar prata med killar!!) Jag springer omkring naken hela tiden så det är ju inte så konstigt, japp, jag säljer mig själv för att få pengar, jag är fett ful, och äcklig, mmmmmm vilken mumsbit jag är!
Din fega anonyma snorunge, stå för det du säger och varför läser du min blogg om du tycker så illa om lilla snälla mig? PUSS PÅ DIG SÖTNOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0