Är man världens Bästa bloggerska så är man...

HejHejHallå! :)
Jakten på evigt liv fortsätter i min trista vardag!
Det hände seriöst ingeting speciellt idag..
Jooo jag satt inte själv på bilden!
WOHOO!
Satt med ett gäng sköna människor och snackade lite skit medan jag gjorde en illustration av InFlames "Dead End".
NI SER ! Det är det mest spännande som har hänt idag typ!
-
Ikväll ska jag till läkaren :( Min axelskada verkar vara tillbaka och jag har ont i hela höger sidan av kroppen :'(
Det gick visst inte så bra som jag trodde igår....
-
Amanda var gullig och anmälde mig till klubbtävlingen som är på söndag!
Jag har inget speciellt önskemål och vill gärna se vem jag får av instruktörerna :)
Det är clear round dressyr så jag ska bara rida ihop 60% Det går nog bra !! :)
-
Nu ska jag spela Robot Unicorn Attack!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0