Daytona!

Hallå! :D
Idag tog jag lite sleeepmorning så jag kom till skolan vid lunch..vilket jag bittert ångrar för jag var varken hungrig eller tillräckligt ut sövd...
Sedan åkte jag och Emelie till BRS !
-
Det var ett dressyrpass idag och jag fick en isabellafärgad häst som hette Daytona! :)
Alla skulle linda benen och jag lyckades rycka åt mig 2 par vita lindor ! ;)
-
Vi var riktigt snygga !
Jag hade heltsvarta kläder och vita handskar och hon hade svart träns (dock inte sadel..) och vita lindor fram och bak! FETT FINA! :D
-
Lektionen i sin tur gick riktigtbra!
Linda var jättenöjd och berömde mig hela tiden !
-
Daytona var lite svår i galoppen men Linda sa att jag skötte det bra och det lät som att jag skulle rida henne mera! :)
MYSPYS!
jag och Daytona idag rå! ;) haha
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0