"Jag kunde inte gjort det bättre själv!"

Nu är det typ bestämt att jag ska rida Irmis i STHLMcupen! :D
Det ska bli jättekul att se hur hon är på program och när hon är själv i ridhuset!
Antingen går det åt skogen eller så sköter vi oss båda! :)
Idag på lektionen var det nämligen stirrigt och det var hästar överallt! Jag kände att hon blev spänd då så om hon är själv kanske hon inte tänker så mycket på de andra hästarna! :)
Det gick bra ändå idag. Caddos kommenatar var att "Jag kunde inte gjort det bättre själv!"
Vädligt kul att höra !! :D
FinIrmis! :)
-
nu ska hopp-pinglan bli dressyr stjärna, jag och Irma sommaren 09

Kommentarer
Postat av: sofie

Roligt Nina! :D

2010-10-05 @ 21:05:55
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0