Läromästaren!

Hallå! :)
Idag följde Bonnie med till stellet! Hon passade verklgen in bland hästarna och hon var riktigt duktig på att kolla in hästarnas extriör! :) 
Idag fick jag Atlanta som planerat, och vet ni vad?
Det gick kanon, super galet bra ! :D
Han gjorde några konstiga saker innan vi gjorde övningarna , men det är väl bara lite kul med livsglädje i hästarna lix x)
Så lektionen var awesome och vi hade grymt kul i stallet!
Älska Fredagsgruppen!! <3
Efter det drog jag hem till Amanda där Bonnie och Åsa var ! :) Vi hade en mysig chill tjejkväll och taggade inför imorn! :):):):)
-
På söndag är det tävling och då jäklar ska jag rida!!
Jag och BozoBabe på min första lokalhoppning!
WIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0