NOMNOM.

HejHejHallå! :D
Morgonen började med att jag la mig till rätta i soffan med katten och duntäcket och kollade på "fjorton suger". Så jääkla bra film! :) Nu när jag har koll på kameravinklar och dramaturgin och så så är det extra kul att kolla b-filmer ! :) De gör en massa missar och man märker att det är en lågbudget film, men storyn är grym!!! :D
-
Igår efter skolan så stannade jag kvar i Tumba Centrum för att småhandla lite! :)
Jag gick till biblioteket för att kolla om det fanns någon bra bok som man kunde låna, men det fanns inga :O
Jag köpte en snygg mapp för viktiga papper och en 10ämnes bok ! :) (inte för att jag har tio ämnen men men..) :D
-
Idag har jag flummat omkring och dansat och sjungit hela förmiddagen, ska kanske träffa Bonnielo senare och ikväll ska jag rida istället för Ullrika i 19:00 gruppen ! :D
UNDERBARA DAG !
-
nykomlingarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0