Dagen!

Hallå!
Efter en låång dag i skolan så är jag äntligen hemma!!
-
Bildlektionen
Tågen var äckligt försenade imorse så jag kom 45 minuter sen....
Men jag överlevde Bild lektionen! Jag satt helt ensam och rädd !!
Men det var grymt kul att sitta och måla och klippa/klistra! :D
Plus att det var söta killar där!! :D
Trodde det skulle vara en massa bitchar, men det var massa söta killar :D
LYCKLIG!
-
Pluggis?
Efter skolan så satte jag mig på donken för att plugga och käka lite!
Läste ett häfte om filmens språk som vi ska ha ett stort prov på på torsdag!!
-
Just nu.
Just nu myser jag!
Jag ska kolla på that 70ts show snart och sen blir det måndagsfilmen igen!
WIO! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0