Gårdagens dubbelpass!

Nejmen Tjena !!
Igår var det dubbelridning för sista gången och det gick bra och riktigtbra!
-
Första Passet.
Hade jag Philona!! Har inte suttit på hästen sen julen 2008, haha :) Och ni vet ju hur jag och fuxston går ihop... Men det gick bra tycker jag. Hon var lite stel och så, men efter att Chrille varit på oss lite så hittade vi varandra och det gick jättebra! Inte nya favoriten men jag kan tänka mig sitta på henne igen! ;)
-
Andra Passet
Innan första lektionen hade jag lagt in ett önskemål hos Ida om att jag kunde få sitta på Atlanta lektionen efter.
Och vet ni vad? Jag fick Atlanta ! :DD GLADTJEJ! :D I början var han spänd och stressad, men efter galopp och  lite skänkelvikning så släppte han och han bli grymt fin! Så i sista galoppen och i avslutningstraven så var han riktigt fin och jag kunde bara sitta och glassa runt !! :D Åh vad jag gillar den hästen! :D Ida var riktigt nöjd också och det blir ju bara ännu bättre då! -
-
Undra vem jag får ikväll? ;)
-
Philona

Atlanta och Jag, sommar 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0