Igår och Idag!

Hallå! :D
Bonnie har precis åkt hem igen!
Igår var jag ju ledig och fixade fransarna hos salong a la Bonnie!
De blev aslånga! :D
hahah coooolt !
-
Sedan åkte jag till stallet och fick Pricken...det gick superdåligt! Usch, började tillochmed gråta och det är ovanligt!! Så dåligt gick det....
Men mina fina vänner stöttade mig :)) <3
-
Sedan hade jag och Bonnie film kväll!
Vi kollade på Shaun of the Dead! :D
hahaha den var skit rolig! :D
-
Nu sitter jag och ska plugga snart.......KUL!!
-
Sedan blir det uttagning till STHLMcupen! 
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: sofie! :D

hur länger håller ögonfransarna? :D

2010-09-11 @ 13:19:04
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0