Skolinlägg!

Hallå! :D
Just nu sitter jag i skolan och gör absolut ingenting. Gjort klart alla uppgifter och mina kära klasskamrater är fett sega på att skriva klart sina ! x)
Efter det här ska vi kolla klart på "när lammen tystnar" WIO! :D
Den var sjukt bra! :D
Jahapp, nu vet jag inte vad jag ska skriva ! :D
Jag är sjuk !! :(
Och STHLMcupen är INSTÄLLD! D:
Jäkla skit!
Jag och Annelie var fett taggade asså!! :((
Men fick ju rida igår istället, och idag, och imorn, och på fredag, och på lördag ^^
hehe
JAG ÄR BÄST!
PUSS OCH KRAM!

fiiiin nina !

Kommentarer
Postat av: Annelie

HAHA XD igår, idag, imorrn, fredag... å lördag XD

2010-09-08 @ 13:37:39
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0