Sorry 4 bad update

HejHejHallå!
Sorry 4 bad update!
Det  är så att jag har det lite stressigt nu asså x)
Men nu ska jag berätta för er om hur det har varit!

I Onsdags!
Så var jag ju i skolan och så var jag på BRS för att ha teori i häst för hand.
Det var kul!
Efter det åkte jag till Bonnieloooo ju! :D
Där var det fett röjj! x)
men duktiga  nykterist Nina var nykter och gick och la mig vid 00:00! :D

I Torsdags
Vaknade jag med två andra personer i sängen -.-
Medans jag gick upp och dushade, käkade frulle och fixade mig för skolan låg de andra och sov och var jätte bakis! x) Inte jag ! :D SKÖNT!!
Sedan var jag i skolan, det var fett kul faktiskt! Vi fick göra animerade gubbar och filma de och sånt där :D

Senare på kvällen var jag i stallet! :D Ridskolechefen berömmade mig för mitt positiva humör! Kul att höra !! :D
Sedan jobbade jag lite och sen red jag en underbar lektion på Atlanta!! :D Det gick hur bra som helst! Han blir fortfarnde lite spänd när man sitter ner i traven, men det jobbar vi vidare på!! ;)
Sedan jobbade jag bland alla mygg och grodor! Det var en groda i stallet!! USCH! Jag vägrade röra den! HAHA förtsökte sopa ut den med då mosade jag den lite xP Men sen fick jag hjälp av Hanna som lyfte ut den! :)

Idag
Just nu sitter jag på en datalektion! :) Vi ska skriva en utredande text....BLÄ!
Sen blir det fredagshoppningen!! Hoppas på att jag får Atlanta !!!!! :D
XOXO!

gammal bild på mig från i våras x) Fin Blondin - Arg Blondin iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0