Voltige!

Idag hade vi Voltige på idrottsprofilen!
Jag och Hanna delade på Miramis Jum Jum!
En liiiten häst som var huuuuuuuuur snäll som helst!
Det vara bara jag som red för Hanna hade inga ridkläder med sig, (det hade inte jag heller  men jag red i jeans x))
Jag övade jättemycket på sitsen! Huuuur bara som helst, för på lördag är det uttagning till STHLM Cupen i Dressyr.
jag övade mycket på att känna takten i galopp också.
Så för att känna den bäst så ska man blunda ;) Det gjorde jag självklart! :)
Jag fick pröva damsits oxå :D
hahaha
det var riktigt kul idag!
Nästa vecka är det Terräng... och det lät som att jag kunde få Bailey!! :D
WIIIO!
Nu blir det Simpsson, Family Guy och Film! :D
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0