Allsvenskan Ponnydressyr div3 omg1

Hallå!
Jaaa precis som rubriken lyder så är det just det jag har tillägnat eftermiddagen till.
Jag körde till Södertälje!! Vet ni hur läskigt det var eller? Men jag klarade det lätt! ;)
Sedan kollade jag och Mami på laget och alla fina småponis !
Laget från GRS:
Amanda LL och Afrodite.
Sofie K och Tatchino.
Erika A och Verona Zamira.
Sarah M och Pandora.
-
Och såhär gick det totalt:
1:a klassen.
Sofie och Tjavs kom delad 4:a!
2:a klassen individuellt.
Sarah och Pandora kom 2:a!!
Sofie och Tjavs kom 6:a!
2:a klassen lag:
Gladö kom 3:a!
-
Vilken underbar dag!
Stoooooort grattis till alla och mest till Sarah som red hennes första lokalatävling i dressyr!
-
Jag agerade publik, hejaklack, fotograf och hästhållare.
Nu är jag trött!
-
Några bilder från idag, foto: Nina Gibbemark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0