Dagen i dagen på dagen!

Hallå!
Jooo idag har varit en lång och händelserik dag. Först nationella provet i svenska B. Satt 3½ timme av 5 och skrev en krönika om klyshor. Helt okej gick det. Hade lite svårt för koncentrationen och så blev jag fett speedad av energidrickan !
-
Efter det körde vi våran första live-sändning med nya läraren. Jag var lägst i rang. Det finns ju kameraoperatör, ljudläggare, ljusättare, programledare, massvis med viktiga roller i teknikrummet och grejjor. Sist i rang är studioman...Jag var studioman B!!
FÖRSTÅR NI HUR ARG JAG ÄR ELLER?!
Jag tycker jag förtjänar att vara NÅÅGOT bättre!
GRR....
-
Sen åkte jag hem en stund och efter det var det dags för dressyrträning!
Övningen idag var att böja/ställa extra mycket. Min prinsessa var så fin och det kändes kanonbra!!
ida var nöjd och dressyren går bara bättre och bättre!
-
Nu blir det myspys och BIGBROTHER <3
HEJA PETEEEER!!, Min Surgubbe<33
-
Bilder från idag:
Kändis extremt mobbat att komma först till nationella proven, fast jag fick ju välja vilken plats som helst!!
Jag fick måla ett påskägg idag iaf!
Påskägget som vi hade som rekvista idag, MUMS!
Lillan efter ridningen idag, visst har hon blivit smäcker?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0