Gaaaalen Lördag!

Heeeij Nuffsar!

Vatsup?
Nu är jag hemma efter en gaaaalen lördag!
-
Vårrullen Filmfestival 2011.
Väckarklockan ringde 8 först dagen på påsklovet men det var så värt det eftersom jag skulle vara programledare för Livesändningen av Vårrullen!
Dagen var sjukt rolig och jag intervjuvade 2 snyggingar, massvis med andra människor och dagen var allmänt lyckad!
-
Vid 5 drog jag hem för att fixa mig till Bonnie & Evves 18års fest!!
När folket var där och musiken var igång var dte sjuuuuuuuuuukt kul!!!!
Massvis med människor som jag kände och vissa nya ansikten!
Allt var sjukt lyckat och jag hade superduperkul!
-
Idag har jag och Bonnie vandrat omkring på äventyr och detta gjorde vi:
Gick till kyrkan för att bli renade och synda!
Klappade på djur i rådsparken!
Hade picnic i solen!
Myste med kompisar.
Hade det allämnt knas!
-
SUPERDUPERBRA!
nu fortsätter Bonnies 18års firande. PUSSINUSS!
(BILDER KOMMER!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0