HELGEN!

Heeeeeij!
Sorry för dålig update,men har inte varit hemma!
-
Fredags!
I fredags gick jag i skolan, sen red jag och Sofie själva i ridhuset. Det var mys! Tessa var jättefin i sina vita lindor och vitt schbrak! Övade lite på dressyrprogramdelar och lite samla/länga traven.
-
Efter det drog jag hem till Bonnie! Efter det så myste vi galet och sen kalasade vi! Vi var hos en kille i högdalen, sen hade vi roadtrip!!
Kommer ihåg att vi sov hos Bonnie iallafall!
-
Lördags! 
Först skulle de tre vännerna sola solarium så vi tog MOPPARNA till tåget för att åka till Söder och sola! Men det var stängt så då drog vi hem igen och färgade håret/fixade oss/käkade!
Sen vart det kalas igen! 
Denna gång splittade vi lite på oss men allt löste sig till slut! Happy Endning hhihi
-
Söndags!
Idag kämpade jag mig upp till stallet. Men det var så värt det för den var den mysigaste uteritten på lääääänge!
Jag Amanda och Sofie red ut på våra älsklingar. Vi red långt in i skogen på en perfekt ridväg och där ute hade vi det grymt mys!'
Tessa var lite töntig ibland och hopapde till, men hon var gryymt fin annars och jag jobbade henne lång och låg.
Vi pröva på en riktigt mellantrav en gång när Amanda klagade på att vi var långsamma, haha ;)
Älsklingshästen!
-
Hade inga bilder från helgen, men aaa här har ni från förra helgen, Älskliiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0