HEMMA!

Hallå! :D
Nu är jag hemma från de underbara stället Sälen!
Vi hade fantastiskt väder varje dag (förutom när vi åkte hem), backarna var underbara och killarna överallt var supersnygga!
Min skidrädsla har gått över och nu åker jag ganska snabbt asså!
Trixade lite i Parken (hopp och trick ställe) och satte på några snygga hopp, forward-slide och side-slide.
GRYMT!
Prövade en svart puckelpist oxå! Saaaatan vad det kändes i lårmusklerna !!
En gång när vi var i parken så ramlade jag efter ett snyggt hopp och då tappade jag min kamera, trooor jag för när jag var i liften sen så var den borta :((
Men tog lite bilder med mobilen och så här blev det då:
-
Utsikten från fjället:
nere vid några av alla liftar som fanns:
en av mina favoritbackar:
nattklubben på kvällen:
Bonnie och jag i liften:
Jag i backen:
Det fanns älgar där oxå:
Utförsåkning:
Mycket fint ska jag säga er!
Hoppas ni har saknat mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

var åkte ni? Ser ut som Lindvallen. ^^ hihi :)

2011-04-01 @ 14:54:50
URL: http://hoppryttareens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0