Måste-Göras-Lista-Tills-Lördag

Heeij!
Ni kanske inte riktigt har hängt med om vad som egentligen händer på lördag!
-
Föööörst ska jag vara programledare för att skolprojekt, Vårrullen!
Xenter.TVs egna VIP Livecrew ska sända live och jag ska vara programledare!
Vi ska vara där från 12 till 17 Senast fööör eftere...
-

SKA JAG PÅ BONNIE OCH EVVES LOKALFEST!
Gurkorna fylller 18 och ska ha FETASTE partyt
-
Nästan allt är fixat:
En date!
Drickan!
Skjuts!
Efterfest!
Nästan Outfiten!

-
Det som är kvar att köpa:
Överasskningen till evve och bonnie.
nylon strumpbyxor, svart/genomskinlig...??
väska
något rött!
-
TAGGA GALET FETT ASSÅ!
senaste gången jag hade klänning??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0