# 2

Guuuuuuuuuuudmuuuuuuurguuuun!
.
Som tidigare sagt är det schuul idag. Fortfarnade osäker om jag ska ta bilen hela vägen eller bara till the train...
Känns lite onödigt att köra fram & tillbaka (för idag kommer det väl vara upprop..och thats it?!) Ingen lunch får vi heller säkert...skitskola...
Men jag får träffa tjejligan!! ÅH sötnosar, God, I have missed you guys!♥
.
Nu när alla snygga 3:or har slutat får man väl hålla tummarna på att några snygga lammkött har kommit till planeten TGY..
JAG SKA VARA FIN IDAG! :3
Efter skolan ska jag........paus..........
Vad ska jag göra efter skolan??
Flumilumm jag har inget planerat ;))
.
Dagen OUTfit & FACElook kommer senare..
SPÄÄNANANANDE VA?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0