Banditfest

Igår var fan den bästa utekvällen ever! Först förade Jag Ankan & Nygren  & sen drog vi oss in till stan. Stod i entrékö i kanske en halvtimme, men sååååå värt! 
Köpte bara en cider för 42, men åkte hem assapackad, så duktiganina har lärt sig att tigga sprit ^^
-
Amaranthe var iaf gryyyyyymma. Stod längst fram & skreeeeeek. men då publiklen blev crrrrazy så backade jag undan lite.
Efter spelningen så kom Andy Solveström (growlaren) fram till mig och gav mig en bamsekram & sa:
Fan vad grym support!!
-
Då dog jag!!!
-
Efter det bjöd han på en öl och vi snackade hur länge som helst! ASNICE! :D
Kramade Eliza också, niiiice!!! <3
-
BILDER:
Jag är lite längre än Anka! hehe :D
slitna efter spelningen!
AMARANTHE <3
VAR AVUNDSJUKA UNDERSÅTAR!! :D

Kommentarer
Postat av: ralle

sista bilden va ju galet snygg på dig! <3

2011-08-21 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0