Göteborg 2011

Hallå!
Sitter på en pytteliten kant av mina stökiga kaos säng, men jag ska försöka skriva något vettigt på dessa få minuter jag har på mig innan jag ska vidare ;)
Busy Tjej här!!-
-
Men göteborg iaallafall!!
Det var awesomness! :D
Vi har badat & solat varje dag & jag har lärt mig dyka på riktigt! (film kommer!)
waaaa
Supermysigt och här kommer lite bilder som jag & Bonnie har tagit!
-
Bonnie på stranden
Privata stranden ;)
Fika vid vattenbrynet var vi duktiga på ^^
Jag fick äntligen bli en SJÖJUNGFRU!
....Och ett träskmonster!!! :33
Brännmagnet!  Vi lever farligt ;)
Nattvy från balkongen , jag som fotat faktiskt ^^
Bonnie badade faktiskt!!
Den store TORKLO! (min favoritkrabba!)
Sen så hade vi fotoshooot i en gammal lada! (fast det får ni bara tjuvkika på! ;) )
Flera bilder dyker nog upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0