SÖT!!

HEJHEJ!
Precis hemkommen från skolan! Racade in på uppfarten och såg att det stod en okänd bil på parkeringen!
HMMM?!
.
Pappas bil var hemma så tänkte att det var någon gubbkompis till honom. Rätt som jag hade satt en gubbe där, OCH HANS SUPERSÖTA SON!!
.
Omg...jag smälte när jag såg honom. Pappa skämde ut mig lite och sen fick jag hälsa på dom. Kommer inte ihåg vad han hette...Fredde eller Adde tror jag!
Brunt ruffsigt hår och mörkblåa ögon. SNICKARBYXOR!
Sen satt jag & käkade mellis med dom :3 Han kollade lite på mig tror jag.
Fast vem gör inte det när en jävla sliten häxa sätter sig bredvid en...
ÅH JAG KÄNDE MIG SÅ FUL! :(
.
Ajaaa..han kanske föll för min oemotståndliga charm ;)
-
AMEN NÄSTAN DÅ! neee okej, men lite åt detta håll :33
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0