Lady Gaga♥

HejsanHejsan!
Idag var jag i skolan hela dagen! Det gick bra att köra dit hihi
Nu är jag hemme & precis käkat laxx med mami! Ikväll ska jag lägga mig tidigt, astrött tjej här, har varit en krävande dag! Imorgon är det fredag & ridning plus utgång. Lovley! Vill att min bästis ska bli frisk så jag kan få leka med honom någon dag!! Herregud, amatören är dödligt sjuk efter rhodos, amatör ;)
Men imorn ska iaf Film/TV gruppen ut på the Bridge. Kom på att broshan och hans kompisar också ska dit så det kommer bli AWESOME ju! :3
-
Just nu lyssnar jag på världens bästa GaGa <3 Hon är så gryyyym!
Aaa nu ska jag kolla Navy CIS, världsklass på dom!
Nina the little mermaid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0