Lion Bar

Heeejsan Gullinuffsar!
Igår var det en såndär lagom utekväll!
Först satt Emilia, Jag, Ankan, Fredde & Lundis på Jensen Bööfhouse & käkade finmat!
Eftere drog vi till mitt nya förställe, Dovas, eller Lion Bar som det heter nu för tidden!
Men det gäller att gå därifrån i tid, för efter 10 börjar dom spela skitmusik! Men innan var det rock! :D
Asmysigt place! <3
Efter det så ville mina kääääära fiiiiina vänner gå in på Aveny, (stureplanställe) Och då tackade jag nej till svettiga kavajkillar med pengarna utstickande från öronne. Plus äckliga blondiner som inte kan prata ordenligt, PLUS skitmusik...........PLUS att det kostade 140 spänn!
Så då sa jag hejdå & åkte hem helt ensam & lonley. Jag fick massa festerbjudanden på vägen hem, men då var nina sur...
Men inatt vare nice att få macka & katt och somna till Evanescence! <3
-
Lite flummmiga bilder från Bööfhouset ;)
-
Bögparet ikväll,
Jag & nygren bråkade lite
Tjejligan ;)
...Men sen blev vi vänner igen..
SÅ söta!
Lundis kände för att komma ut i garderobe, men hjälp av min jacka!!
jag skulle vara söt, men ser lite bitch ut hahah ;)
Sen skulle nygren visa hur söt han kunde vara...
Heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0