Måndagsdressyr

Hejsanhallå Sötisar!
Dagens ridpass blev ovanför (mitt favoritnamn på gladö) Rasmus!!
Har bara hopapt honom en gång & joggat för typ ett ååår sen!
Men ikväll var det dags för dressyr!
-
Ralle är ju stallchefens favorit så lite nervig var jag faktiskt. Men timmen gick väldigt fort & mestadels var han huuuuur trevlig som helst! Red förbi chefen en gång & då frågade hon varför jag log så mycket! Då skrattde jag till svars att han var ju riktigt trevlig! Galoppen kan vi sudda över lite. Det var lite svårare. Men bortsett från det var lektionen huuur mysig som helst & övningen var skänkelvikning, vilket gick superbra!
Efter passet jobbade jag till halv tio.
Det var mindre trevligt, men fick uppskattat sällskap av Julia & Hampus!
TACK FÖR DET SÖTISAR!.
Kramisen från Nina
-
Har ingen bild från igår, men här har ni Sanna & hennes älskling!
Visst är han riktigt snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0