omg Vakten!

Godmorgon!
Den är inte så god eller morgon faktiskt, men jag skriver det iallafall!
Skriver om fredagshoppningen när jag fått bilder från igår. Annars är det inte lika kul!
Så nu ska jag berätta om Böckligbridge & snygga vakter!
.
Efter ridningen var jag hemma i typ en timme för att hinna dusha, fixa mig & föra....
Det var lite stressigt faktiskt!
Men 10:02 sitter jag på tåget in mot STHLM. Satt massvis med gäng och krökade runt omkring mig, men jag satt emo, själv forever alone och förade själv. Snott lite sprit & sourz, och den var svinäcklig...
Men en full Nina på högklackat vinglade iväg mot The Bridge & träffade massvis med bekanta på vägen. Alltid uppskattat!
.
Stod på gästlistan så jag fick gå in gratis och före alla i kön hehe :D Fabouls life of Nina! ;)
Kommer in och möter mina fina klasskamrater! Vi super & dansar och gör sånt man brukar!
.
Senare på kvällen träffar jag på min brooor & hans alla vänner. AWESOME!
.
Stället kryllade ju av fjortiskillar så då riktade jag in mig på dom riktiga grabbarna - Ordningsvakterna! ;)
Fick massa ögonkontakt med en dösnygg vakt! WI!
.
Senare på kvällen gick han förbi mig och viskade i mitt öra (nomomomonomo)
"Fan vad snygg du är...!"
-
nomomonononmom
efter det hade han en stalker, neee okej inte riktigt.
Men sen pratade vi hela natten lång!
MUMSMUMSMUMS!
.
Jag sa såhär till honom när jag skulle gå:
" Tyvärr syns vi nog aldrig mer, för det var nog sista gången jag är här haha!
" Jävligt synd, inte ofta man träffar på tjejer som dig!"
.
Då dog jag och åkte nattbussen hem till Huuuuddinge!
.
BILDER!
naajz

Kommentarer
Postat av: ralle

HÖGKLACKAT!! :O WTF!

2011-08-28 @ 17:55:50
URL: http://mammaspojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0