RHODOS!!

Heeejsan kära bunt med läsare!!
Joooo hehehehehe den 10 augusti vaknade jag och bonnie hemma hos manne och baa, jaaa vad ska vi göra idag då?
Bonnie, jag vill utonlands!
Nina, jag meeeeed!!!
-
Sen fick bakisnina & bakisbonnie ett fruktansvärt spontanryck & bokade två biljetter till Rhodos, Grekland!!
Så samma kväll satt vi på planet och var grrryyyyyyyyyymt taggade!
-
Minnesvärdaste stunden var när jag iscool satte mig vid baren för att överaska min...kompis, whatever we are, ahha, som jobbar som bartender där, och sa:
Tjaaa, det där ser ju bra ut!
-
:D:D:D:D Skulle döda för hans min den stunden, hihhiihhihihiihihhi :D
-
Resten får ni se här:
-
Minnesvärd resa, synd att jag inte kommer ihåg något!
-
Jag skaffade mig trevligt sällskap
jag & bompan på planet dit
våran lägenhet!
-
flera bilder kommer, eller på facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0