Schools In..

Hejsanhallå!
Trött och seg tjej här men ska iaf blogga om min dag!
.
Idrott, lunch Mediekomunikation A & Specialidrott B.
MK A var tråkigt, men nyttigt, i guess. Jag och Sofia hade det roligt längst bak iaf ^^ hehe Glasspinnar...heeeeh
.
Botkyrkaridningen gick kanon!! Vi träffade dom nya rid2:orna, supertrevliga pch rädda. Precis som vi vill ha dom!
Sedan red vi ut. Jag fick min lilla älskling Algebra <3 Hon skötte sig utmärkt & det lät som ridläraren var lite imponerad! Alltid kul!
.
Efter det åkte jag till stallet och snackade med the Boss! Vi kom fram till att jag ska hyra i 3,5 månad, troligen Quinteros!!
.
Riktig utmaning som ska bli awesome att ta sig an! :D
Arbetet börjar imorn och jag är taggad!!
Vi hörs babes, puss på ljumsken ;)
-
Uppgiften var att göra ett morgonschema....jag missade lite grejor men ändå! VÄRD LEKTION VA?!
Mina snyggisar till vänner <33
Grabbarna Grus var där oxå!
Glasspinnslovers #1 och #2!!
.
Mitt troligen framtida projekt, fina Quinteros!
Kramisen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0