Shell Killen!!

Efter ridningen åkte jag hem till Amanda. Vi drog till det enda öppna placet efter tio i Huddinge, nämligen Shell!
Och tror ni inte att min favoritjobbar eller??
Vääääärldens sötaste kille som är hur blyg som helst! fast han är så himla gullig ändå!
Skitskumt detdär, men iaf, när jag skulle betala mina grejer så fanns det inga pengar på kortet.....
Killen i Kassan: Är du säker på att det finns pengar då?
Jag: Meeen jaaaaa.....tror jag! Jag går och tar ut pengar i bankomaten.
KiK: AA din pizza är klar när du kommer tillbaka ;)
Jag: MMMM va bra, tihihihi
.
Sen går vi väääldans fort till bankomaten för att ta ut pengar.
Gissa hur mycket jag hade på kontot??
4 kronor........
.
Inte konstigt att det inte gick att betala.....PINSAMT!!
Så jag paaaaniikringer mor min och ber henne sätta över pengar så jag slipper skämma ut mig inför honom...
.
Kommer tillbaka en kvart senare och ba, HÄR HAR NI PENGARNA!!
Sen så berättade killen i kassen (Rasmus heter han btw) att han lagt in min pizza suuupernoga för att denh inte skulle bli kall.
OMG OMG OMG HUR GULLIGT ÄR INTE DET?!
.
Sen skämatde vi lite med varandra och sen gick jag leeendes därifrån :33
.
efter det träffade vi lite kompisar i Skogås & sen hem & SOVA!
-
Kramisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0