Sommarfattning!

Jahop.. Då var sommaren slut.
Det har gått så fort?
En halvtimme kvar på mitt sista sommarlov, någonsin!
Det är lite sorligt när man tänker på det faktiskt. Vart ska lilla Nina ta vägen efter nästa avslutning? Skaffa jobb, bli vuxen.
Om några år, gifta sig, skaffa barn, villa volvo & vovve!
.
Men sommaren har varit riktigt kul!-
Vi kör en sammanfaattning va?.
-
Hoppkursen med Tessa,
Midsommar med broshans kompisar ;)
Jag fyllde 18 år, /dvs det har varit mycket krog i sommar.../
Jag red ju Quinteros en heel del:
Peace & Love, där jag blev kär , o herregud,,,
Jag & lillan körde en roadtrip till Gränna!
Sen en mysig båttur!
Göteborg & Rhodos var vi på också ;)
Bonnie skaffade för tusan pojkvän!
.
Och jag fick en helsikes jäkla bra sommar! Tack alla som bidrog med värdefulla stunder som man inte minns ;)
Vi ses i vintern & dimman!!
-
Vi får ju ionte glömma, jag tog ju körkort oxå ;;;;)
Tack för den här sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0