Förra gången ;

Heeeij!
Imorse steg jag upp halv 8 och vid 9 tiden åkte vi mot Gladö för att sedan åk mot Hufvudsta RS! Det var dags för sthlmscupen i dressyr!
Efter en stund i ridhuset var det ganska självklart att jag skulle ha den största hästen! x)
Achielles hette den och han var jäättestor och jättemysig! :D
Framridningen gick suuuuuuperbra!
Men tappade lite i programmet och det hela slutade med 64,53% som gav en 2placering inom laget. Gladö förlorade tyvärr matchen.
-
Kvallitetshöga bilder idag från videon ;)
Jag och Achielles alltså!
en väldigt snygg halt måste jag säga!

Finishäst!

Kommentarer
Postat av: amanda

Hey den såg jättefin ut ju! :D är du nöjd ?<3

2011-02-27 @ 17:42:34
URL: http://amandalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0