Galenskap i stillhet

Vilken tur att jag är snygg så att jag kommer in på 19+ ställen om jag vill det då..
Hej va Vad sa ni?
hehe Tänkte högt lite grann!
Nu har helgen passerat och jag sitter på min nya arbetsplats! Det är roligt hääär :d
Söndagen var stillsam, Tessa & Zimpa skötte sig asbra och det var så rooooooligt! :D Galopperade riktigt ordenligt en gång och fyyyy vad det kittlar i magen! :d
Efter det kollade jag en snabbis på ponnycupen, seger till gladö!!!
Efter det träffade jag min bebo Nygrenis. Hade kameralektion..gick sådär. Sen drog vi en roadis till Vidja. Fan vad flummigt ställe det är..
Idag är det måndag...dressyr ikväll, woopwoop!!
Nu måste jag nog fortsätta logga.
PUSS PÅ ER speciellt anonyma kommentarläggare...ÄLSKAR er superduper mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0