Happy Birthday!

Jamen hörni, jag har ju glömt berätta att i....tisdags, så kom en till ny storhäst till Gladö! Jag fick den stora äran att hänta den på samma plats som jag hämtade Picasso!
Denna stora valack heter Happy (Birthday) Men jag kommer kalla den Happy! Han har gått som körhäst innan, i globen! Tillsamans med 3 andra hästar och Peter Fredriksson! Hur coolt?!
Ska fota den lite idag om vädret tillåter!
För idag är det ju...tomtehoppning!!!! :D
Förstår ni att jag ridit Tessa i 1 & halvt år nu! Hon kommer inte gå med idag dock :(
Får se om det blir Atlanta eller kanske kanske kanske kanske P?? :))))
Då skulle jag bli lyckligast på jooorden!
Vi hörs snyggingar!
Efter jag hämtat Happy så hade jag Amanda & O'Malley myspys kväll! Asmyys var det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0