Home Again!

HEMMA IGEN!
Hejsan underbara!
Nu är jag hemma igen och jag S O M N A R vid datan, faaan vad sliten jag är...
I onsdags började vi kröka vid 5 tror jag, och slutade inte dricka förens igår kväll vid 12..?
Så nu är jag galet sliten men fy vad satans kul det har varit!
Kyrsningen i sig var galet! Laddar upp bilder ikväll!
Min hytt var supermysig, film med guidad tur kommer haha ;)
Träffade sjukt mkt folk som jag kände plus att jag lärde känna massa nya också, aa nej stört var det :)
Ibland var det kaos och ibland var det heaven.
Efter vi kommit av båten gick jag och Angelica till rockkvällen på Hellströms, och saaatan vilka godisbitar det fanns, båda vi två var tokiga av lycka! Träffade folk från gamla klassen som firade Kevin som fyllde år, myckt skoj!
Nu måste jag jobba lite...Har 40 samtal jag måste ringa och 100 sms att svara på, men mobilen är död.......KUL!
Vi hörs senare ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0