Min Lillflicka

Hejsan! Ska försöka informera er mera om mitt superspännande liv! ;p
Det händer verkligen iiiingeting speciellt på vardagarna! Praktiken 9 till 5 och sen stallet och sen hem och sova. Repeat varje dag hela veckan ut och veckan in.
.
Det kanske är vädret ni vet, höst och vinter deppmode!
Hästarna läker mig fint iallafall. Min stallrehab är verkligen en undermedicin! Jag har ingen aning hur det skulle gåttom jag inte hade hästarna!
Igår var det dressyrträning igen på lillflickan.
Vi red fortsatte med tagen bakdel och Tessa är verkligen jätteduktig på det nu!
För 3 veckor sen kunde vi inte det, men nu går det som på räls! Superkul verkligen!
Efter det myste vi i boxen jättelänge, hon är bara för charmig!
Håller på med en liten film som ni garanterat kommer få se när den är klar! :d
Julia/Moa fotade igår och så här såg vi ut igår! :)
Min älskade lillflicka <3

hopptjejerna kan dressyr med faktiskt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Den där sadeln e verkligen generös mot ens ben på bild, erkänn de va därför du ville ha den ;)<3

2011-12-13 @ 13:49:48
URL: http://amandalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0