Nina Nervvrak

Hej, förlåt ni får verkigen ursäkta mitt urusla uppdaterande! Har så stressigt om dagarna. Upp kl 6 och hemma vid 8-9 varje kväll :( Mitt liv står heel jävla blixtstilla nu för tiden. Ser fram emot 15:de för då är det banditfest med sötAmanda & Jay!
Helgerna ser jag inte fram emot för jag stressar bara över att dom tar slut så fort :(
EmoNina just nu, får se om allting lugnar ner sig när jag har jullov nästa vecka.
Hästisarna är bäst & dom är det enda som lugnar ner mig för tillfället.
Rasmus är på andra sidan jordklotet vilke suger väldigt mkt...
Men ska skärpa till mig snart, men just nu är jag bara ett kaos.
Förra praktiken psykade upp mig rejält ! :/
Nu har jag det bra på ratata och jag jobbar med minimodeller och familjen annorlunda, helt jävla söta kids assså!
Puss på er
Nina Nervvark

Hårdrockarna & våra ädla springare


Kommentarer
Postat av: rasmus

Najs att denna praktik är bättre än den förra!! :)

Och kommer inte åka iväg på massa äventyr efter detta :)))

2011-12-10 @ 02:22:50
URL: http://mammaspojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0