Nina & Nino

Hej!
Igår var det bortamacth hos Hufvudsta. Jag fick en riktigt söt häst som hette Nino! Hihi Kul va? :))
Framridnigen gick kanon, men i programmet tappade jag honom lite. Han var väldigt stark och knepig i programmet, men stundtals var han super! Fick två stora missar som drog ner ganska rejält. Tyckte domaren var lite väl hård faktiskt, både mot mig och alla andra! Både hemmalget och oss! Lovina tex red på en 68-69% ritt men domaren drog ner som fan! Lite tråkigt med tanke på att det inte är ridskolenivå. Nej domaren du får inte godkänt va mig heller!
Min ritt slutdade på 59,31%.. Jag tyckte vi var godkända, men men, ni får kolla själva på filmen som kommer snart!
Men det var annars en rolig ritt.
Men Gladö förlorade med 4 ppoäng......försåtr ni?! 4 POÄNG?!!!
Sjuuukt irriterande!! Grattis till ponnyerna som vann iallafall, Erika där fick guld, & Lovina plockade silvret!!
Grattis tjejer!!
Här är jag och Nino!'
Gullig liten häst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0