Ninas Helg:

Fredag idag, waaah.
Asså ni fattar inte hur jag kämpar med att hålla upp ögonen...fy!
Det har varit några redigt galna dagar, haha!
Ikväll är det cavaletti, undra om jag får Tessa? :d
Efter det blir det CHILL kväll framför teven och sen ska jag hämta min mama och bror i stan.
DET är planen för idag.
Mina naglar har hållt ;) Superduperduktigt va?
På lördag är det 5 personer som vill leka med mig, hur kan det bli så...att ALLA vill träffas på SAMMA dag. Men jag väljer nog att gå på konsertdate WOOP :d
Redig och Nykter ska jag nog vara, eller okej, halvfull kanske! ;>
Söndag blir det mysritt och u-sek möte.
Ska snart köpa en julklapp till mig själv också..kanske det jag ska göra på lördag dag?...
HM den som lever får se, riiiight? ;)
PUSS på er!
haha strike a pose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0