Saturday Night

Goodmorgon Godmorgon!
Igår var en galen lördag. Började med en nära döden upplevelse med Tessa...
Var och hade det mys i skogen när vi träffade på 3 hästar mitt i no where..så både jag & tessan dog lite första gången...Andra gångern vi träfffade på hästarna galopperade dom på en äng framför oss och lix sprang ifrån oss, så då ville ju Tessa hänga på dom hästarna......då dog bara jag. Hon var heeeel knäpp asså. haha busunge!
Men vi kom helskinnade iaf...helt slut båda två!
.
På kvällen sen så hängde jag med två dudes, Anderas & Erik!! Vi skulle se ett band som dom två ville se, men det var 20 så vi kom inte in..ngn av gångerna!! Typiskt!
Men vi hängde på Medusa & Haryys, det var naaajz :d
Träffade Lollo och hennes grabbar oxå, awesome!!
.
Nu har jag  precis vaknat & ska snart till stallet ;)
.
Outfiten igår jao

Kommentarer
Postat av: föri helvete inte anonym!!

Harrys e väl 19+.. PS. kan inte du berätta vad dina arbetsuppgifter på Strix är? Börjar praktisera där på måndag!

2011-12-04 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0