Vic Zino!

Hejsan, nu dog jag en gång till, fan!
Kommer ni ihåg för aaaaaaslänge sen när jag träffade på två goa grabbar på en nattbuss?
Iallafall, jag blev dökär och dom var så häftigta lix. En killen tyckte jag kände igen som faen men kunde inte placera honom.
1 vecka efteråt sitter jag på google och kollar lite bilder.....då ser jag ju vrf ena killen var så jävla bekant...
Jocke Berg & Martin Sandvik (Sångaren och Basisten i Hardcore Superstar) FAAAAN!
Martin frågade mig om jag gillar rock lix jag svarade ju ja så glatt...men hade ingen aning om hur jävla coola dom två var! AAAAA TYPISKT!
Iallafall det jag skulle visa för er är en video där dom kör Moonshine fast i snabbare takt, grymt! Och Vic Zino (gitarristen) är han jag blev tokkär i! Fyyy vad nice, ge mig!
PUSSINUSS

Ganska grovt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0