Fredagen!

Heeij!
-
I förmiddags:
Live sändning at Eriksdalsskolan!
Såg massa snyggingar!! Eller snarare sötnosar! :D
Vi filmade våran show och sedan käkade vi på en indisk restaurang, jag dog efftersom det var bajsstakr, men ville inte vara värsta drygäckelungen oc bah vara otacksam! C:
-
Efter det åkte jag hem till Åsa, där var Amanda och Jossan oxå!
Satt och snackade lite och så köpte jag två begangande schabrak + benlindor!
Därfter handlade jag till kvällen!
-
Fredagshoppningen:
Fick jogga Crest en stund inna  våran lektion och han var underbar!!
Red Quinteros och et gick iiiinte så bra på cavalletilektionen :(
-
Efter deeeet, drog Jag, Maja Annelie och Sofie hem till Annzi och had een aaaaas mysig tjejkväll!!
Käkade tacos och spelade spel, berätta massa tjejgrejer och hade det underbart, Love u girls!! <3
-
Girlsnight!
Crellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0