Fredags..GALENHETER!!

Heeeeeij!
Igår var det en rolig dag! Är helt slut i hela kroppen, speciellt i kinderna!
Ida tyckte väl att det var en bra övning att släppa kontroll behovet så idag var det barabackahoppning, utan händer!
Jag fick min pärla Tessie!!
Skulle bli kul att få vara med i gänget och latja runt som jag missade förra lektionen..!
Så nu var jag taggad!
Framridningen gick skitbra! Skulle rida fram utan händer, händerna på huvudet och rakt ut och jag vet inte vad!
Pärlis skötte sig utmärkt och vi hade det skitkul!!
När vi skulle hoppa fram lite så blev hon väääldigt busig och taggad, så efter en raksträcka så kom bocksprången!!
haha grejen är den att hon sparkade inte särskilt högt, men med en sån jäääkla kraft! (hon är ju bara ett stort kraftpaket lix) Och utan sadel och händer på huvudet var det inte lätt att sitta kvar!!
Så då flög jag i backen......hehe men inge större fara skedd!
Sedan var det bara att borsta av sig och hoppa upp igen, denna gång med fegisrem!!
Och så hände precis samma sak igen hahaha fast denna gång var jag beredd så då landade jag iaf på fötterna haha! ;)
Efter det så hoppade jag med sadel, och det gick kanon bra!
Personligt rekord på 95cm! :-D Stolt Tjej!!
-
Bilder som Sarah päron tog, tack för det! :D
Älskling på framskrittningen!
tra, utan händer!
älskling ser lite förvirrad ut haha :D



men vi hade sjukt kul!

Ida viker sig av skratt haha!

jag var lite nervös efter de där hinderna haha (det var då hon bockade!)

Hoppning utan händer!
Min finste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0