F*ucking Romme Alpin 2011!

Heeeij!!
Åååh dagen i Romme var helt underbar!
Bussresan upp var seg och VARM! Men på TV gick det I rymden finns inga i känslor, så det var najs!
Gick upp halv 5 imorse så var gaaanska trött på ditresan!
Hanna och jag satt ofc bredvid varandra och då såg det ut såhär
Efter det hyrde jag skidor och sen började vi åka!
har inte åkte på minst 4 år, så jag var lite ringrostig, men det gick bra!
Utanför Hyrstugan!
I liften påväg upp på fjället så hade vi det myspys!
En kille satte sig bredvid mig och la armen runt,
jag bah eeehm, tjena..?
han bah: Men favan du är ju inte fille!
HAHAHAH LOL!!
Och backarna var nice!!
Åkte en svart backe !! haha :)
I liften upp,
Efter jag hade klarat av en svart backe!!! STOLT TJEJ!
I backen!
-
glad tjej efter en lyckad dag!!
PUSSINUSS,
nu ska jag gosa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0