Grattis Martina!

Hallå!
Igår fyllde Martina 19år!
(det är broshans brud)
Och bruur hade en födelsedagsfest för henne i hans stuga, jag gick in en liten stund och sa hej, lämnade paket till henne (ögonskugga och läppglans) Och satt och snackade med massa trevliga människor!
Efter det kröp jag ner i sängen och kollade på en aaaaasäcklig thriller, Vagancy, skulle kollat på den för några veckor sen, men det vågade jag inte då, haaha men igår tog jag modet och kollade, CREEPY!!
Handlade om ett par som skulle sova på ett motel i nowhere och så börjar de förstå att motellet är bevakat av några crazy peops som ska dööööda dom!
BAMBAMBAAAM.
Men det var creepy iaf! :)
PUSSINUSS!
Broshan och Martina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0