Matchande hårfärger!

Heeeeeeeeeeij!
Idag var det dags för dressyrträning för Chrille. Jag fick Zowie igen! :D Skötte det väl bra i fredags så att jag fick rida henne igen eller något sånt! :) Lektionens huvudträning var ställning och böjning. Ganska simpelt, men jättebra för mig och Zowie, så att vi fick lära känna varandra lite grann! Ibalnd dök hon lite, och ibland ångade hon iväg, ibland kastade hon upp huvudet och några gånger tvärvände hon. Men bortsett från alla busigeheter var hon rikigt rolig och fin! Fick "aha!" upplevelse och vissa stunder satt jag bara och åkte med! Hoppas att Chrille var nöjd också. Tyckte om henne jättemycket och hoppas jag får rida henne mera! :D
Fina Zowie,
PUSSINUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0