MIN DAG!

Hallå!
Trött tjej här, så det blir ett kort inlägg om en lång dag!
Först satt jag med Ralle och Fredde när Ralle skulle tattuera sig!! :D
Det tog jättelång tid men den blev FETT SNYGG!! :D
Blev assugen själv att göra min drake! :D
Efter det käkade de lite och sen åkte vi hem till Fredde och  kollade DueDate!
-
Kvällens ridpass dåra!
Jag fick rida den nya hästen Francois Le Petit Prince, eller Princen!
Vi hade cavaletti och i början var han pigg och och svår, men efter en stund släppte han och blev suuiuuuuuperfin!!
Galoppen gick underbart bra på volt och han sög verkligen på bettet och jag satt rakt upp och ner och bara glassade runt! Supernice!!
-
Sedan övningkörde jag lite och nu ska jag mysa, men en välförtjänt, MANGOchoklad!!!! :DDD
(om ni inte vet det så ääääslkar jag mango!)
PUSSINUSS!
-
en fräshig bild på när den näästan var klaar!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0