Nina ska skaffa pojkvän! :-D

Heeeeeij!
Skola imorn och det är bajs. Fatta när man slutar skolan och slipper skolbänken!!
Åååh, fast Film/Tv är ju sjukt kul. Jag Patrik och Madén håller på med en dokumentär om mig och Patrik. Eller asså vi är de två huvudrollerna!
Vi ska hitta kärleken!
*LOL*
Men aja, vi ska iaf filma när vi letar efter lite love!
Så nu är singellivet slut och jag ska skaffa världens bästaste pojkvän (har jag bestämt!)
-
Han ska Inte vara:
-ett äckelsvin.
-blond.
-elak eller dum.
-självisk och egoistiskt (nej det är inte samma sak!)
-vara rädd för hästar!
-allt för "grabbig"
-
Han får jättegärna vara:
-Mörkhårig eller massa piercingar.
-Omtänksam och supergullig!
-Ha comviq så man kan smsa heeela tiden.
-Spontan, men inte planera överaskningar (jag hatar överaskningar!)
-Äventyrlig men ändå kunna vara mysig.
-Gärna dösnygg i mina ögon (så att inte massa tjejer är på han)
-Han får gärna vara en "hundvalp" så att säga.
-Lyssna på Hårdrock, eller iaf kunna lyssna på det när jag sätter på det :D
-Allmänt helt underbar och perfekt!
-
Helt okej om han liknar this one:

Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAH. :'d



lite kul. men vi letar på, kmr hitta honom ska jag säga dig!

2011-02-07 @ 17:14:28
URL: http://maddeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0