Onsdag!

Godmorgon!
Kom till skolan kl 09:15 och tänkte woho, nästan i tid för en gång skull...men två sekunder senare kom jag på att vi börjar kl 10:00......yay!!
Så nu kommer jag verkligen komma i tid, heh.
Igår så kom Bompan och hälsade på, vi spelade CTR, kolla BigBang och hade det allmänt myspys!
haha Hon fick pröva att spela WoW också, (var tvungen att visa henne eftersom hon "hatar" det!, men nu har hon ändrat åsikt och någon dag ska vi raida ihop! YAY!)
-
Idag onsdag, ska jag luncha med Hanniboi (fast hon är en tjej), Madén Jag och Putte ska börja med kärleksdokumentären och i eftermiddag ska jag rida på BRS! Lät på Linda att jag skulle få rida Daytona igen, Yay! :D
Ikväll ska jag boka Romme, skolresa lix.
PUSSINUSS!
Jag och Bompis på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0