Onsdagen!

Tjenis!!
Sorry för dålig update igår, men tänkte berätta nuu vrf!
Jooo innan och lite efter lunch så filmade jag och Madén en djupintervjuv om mig! Jag berättade om mina gamla "ex" och om jag varit kär, vem jag var med senast och lite sånt mypys!
-
Efter det så bar det av mot BRS! Det avr dresyr på schemat! Linda hade satt upp mig på fel häst, men jag fick iaf rida JumJum! En Pytteliiiten häst som var svår! Vi hittade inte riktigt varandra och jag var heeeeeeeeelt slut efter lektionen! Njaa, det gick inte så bra att rida igår...men men man kan ju inte alltid ligga på topp!
-
Efter det...var det vara att sticka ner till skolan igen och käka middag, för det var nämligen Öppet Hus!
Jag skötte kameran och ibland var jag programledare! Det gick jättebra och vi fick massvis med besökare! Vissa var störtsköna haha!
-
Så jag kom hem vid 9 och var helt slut!! Käkade kebab i sängen och kollade på Mean Girls!
Haha PUSSINUSS!
-
JumJum!

Lindsay Lohan i Mean Girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0