Torsdagsarbete!

Heeeij!
*piuh!* Nu har jag äntligen jobbat klart!
Snökaoset var inte kul asså!
Men hästarna måste oxå ha mat ju! ;)
Skrev en litet brev till Ida (ridläraren) och gav till henne:
Hej Ida!
Opal(hennes häst) var jätteduktiga idag
när jag mockade hos honom och
Du såg ut att vara jättefin i håret!!
Hejdå!
p.s. Jag är lite sugen på att rida Atlanta snart igen...
Från Din duktigaste elev Nina!
-
hehe hoppas hon tyckte om det! :D
-
Åh vi hade fått två nya hästar oxå!
Prinsen: , Valack,Brun, ädel, 169cm, dressyrstam och var jätte social!
Bella: Fux, Sto, Kraftig, 160cm, trevlig och skitsöt!
-
Hoppas att de två får stanna! :D
Prinsen fastnade jag lite för faktiskt!
PUSSINUSS!
-
Prinsen och våran Stella, är släkt !
Stella,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0